مرجع کرک نرم افزارهای تخصصی

لایسنس و کرک نرم افزارهای تخصصی و فوق تخصصی، امنیتی، تحریمی

مرجع کرک نرم افزارهای تخصصی

لایسنس و کرک نرم افزارهای تخصصی و فوق تخصصی، امنیتی، تحریمی

تیم نرم افزاری کرک 2020 در راستای حذف تحریم های ناجوانمردانه علیه دانشجویان ایرانی تصمیم به ارائه لایسنس نرم افزار های تخصصی روز دنیا کرده است. از اینکه ما را همراهی می کنید به خود می بالیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نرم افزار مدیریت دوربین های تحت شبکه پاناسونیک WV-ASM300

نرم افزار WV-ASM300 نرم افزار مدیریت ویدیو است که قادر به ایجاد محیطی امن و نظارت بر چندین مکان متفاوت توسط چندین دوربین و ریکوردر است که برای سیستم های شبکه امنیتی ویدیویی در مقایس های کوچک تا بزرگ که نیاز به عملیات متمرکز و دسترسی آسان دارند، مناسب است. این سیستم قابل ارائه بر روی یک شبکه IP است که محدودیت های اندکی دارد و بسته به اینکه دوربین ها به چه صورت نصب شوند، این نرم افزار برنامه کامل و جامعی را برای نظارت مستقیم از یک نقطه مرکزی با قابلیت مدیریت بیش از ۳۰ دوربین در صفحه نمایش ۱۶ قسمتی در حالت Mpeg4 2Mbps، فراهم می آورد.

این نرم افزار قابلیت اتصال به بیش از ۱۰۰ ریکوردر ویدیویی شبکه (NVRs) و ریکوردر ویدیویی دیجیتال (DVRs) را دارد و بیش از ۶۴۰۰ دوربین در ریکوردرها ثبت می شوند و در ۴۰۰ گروه مختلف دسته بندی می شوند. بدین ترتیب امکان دسترسی آسان و سریع به دوربین های از پیش تعریف شده در این مجموعه در صفحه نمایش 1، 4، 9 و 16 قسمتی فراهم شده، همچنین دسترسی به دوربین هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند نیز بسیار سریع است.

 

نرم افزار WV-ASM300

نسخه جدید نرم افزار WV-ASM300 موارد چند ارتقا پیدا کرده که از جمله آنها می توان به افزایش دید در آب و هوای نامناسب و خشن، برف و باران و مه، و مکان های با نور ناکافی (در ترکیب با WV-ASE205) اشاره نمود.

نرم افزار عملیاتی و مدیریتی i-PRO WV-ASM300 یک شبکه ماتریسی نظارتی مجازی ایجاد کرده و نظارت و مدیریت هشدار های چندگانه را ز راه دور روی یک شبکه اشتراکی فراهم می سازد. امکان دریافت تصاویر زنده به صورت مستقیم از دوربین ها و ریکوردرها باعث ایجاد انعطاف در طراحی شبکه می شود. در واقع این نرم افزار در کاربردهای مالتی ریکوردر در مکان های مختلط یا پراکنده بسیار ایده آل است.

 

ویژگی های نرم افزار مدیریت دوربین های مداربسته تحت شبکه پاناسونیک مدل WV-ASM300

  • مدیریت و نظارت بر دوربین های IP تحت WAN/LAN
  • نمایش چند صفحه ای زنده و نقشه (در ترکیب با (WV-ASE201
  • سازگار با کنترل جوی استیک دوربین ها (در ترکیب با(WV-ASE201
  • قابلیت اتصال به ۱۰۰ دستگاه و ایجاد توانایی کنترل ۶۴۰۰ دوربین
  • نظارت کامل هشدارها
  • قابلیت تبدیل تصاویر PTZ یک و چهار صفحه ای از دوربین های ۳۶۰ درجه چشم ماهی تحت شبکه (WV-SF438/WV- SF448/WV-SW458)
  • قابلیت ضبط SD Edge برای بررسی تصاویر ضبط شده روی کارت حافظه مستقیماً متصل به دوربینها بدون نیاز به ریکوردر
  • قابلیت نمایش ۲۰۴۸×۱۵۳۶ در حالت H.264
  • قابلیت نمایش تا ۶۴ کانال (در ترکیب با(WV-ASE202
  • قابلیت نمایش تا ۶۴ کانال در ۴ مانیتور (هریک ۱۶ کانال) (در ترکیب با WV-ASE201 و  (WV-ASE202
  • قابلیت کنترل بیش از ۱۰۰ NVR (در ترکیب با (WV-ASE203
  • قابلیت کنترل WJ-GXD400 (در ترکیب با (WV-ASE204
  • پشتیبانی از حداکثر سه مانیتور در  WV-ASM300

ساختار سه مانیتوره در WV-ASM300

ساختار چند مانیتوری امکان استفاده همزمان از نمایش زنده (یک، چهار، نه و شانزده قسمتی)، نمایش عملیاتی (متمرکز/چهاربخشی) و نمایش نقشه را روی صفحه نمایش های مجزا امکان پذیر می کند.

  1. مانیتور عملیاتی: امکان مشاهده زنده، ذخیره سازی تصاویر در حالت ثابت و امکان پرینت، کنترل دوربین و جستجو و پخش را ایجاد میکند. بعلاوه در هنگام بروز هشدار بلافاصله عملیات متوقف شده و کاربر از طریق پاپ آپ از آلارم اطلاع حاصل می کند.
  2. مانیتور نقشه: آیکن تمام دوربین ها بر روی یک نقشه قرار گرفته است که باعث سهولت نظارت بر مکان های مختلف در لحظه می شود. بنابراین، این قابلیت نشان دهنده ایده آل بودن سیستم برای مکان های بسیار بزرگ است.
  3. مانیتور زنده: توانایی نمایش توالی های زنده، نمایش چند صفحه ای و مشاهده هشدارها را دارد. می توان تا حداکثر چهار مانیتور زنده را در ترکیب با WV-ASE201 و WV-ASE202 داشت. امکان شخصی سازی پنل مدیریتی از لحاظ قرارگیری و رنگ بندی، تشخیص هویت کاربران با محدودیت زمانی، دارا بودن پنج لول مجوز کاربری و مدیریت تا ۳۲ کاربر با دسترسی های متفاوت به مشاهده یا کنترل دوربین ها از خصوصیات بی نظیر این سیستم است.
           دانلود http://bit.ly/2UXnCpN
  • ۹۷/۱۲/۰۳
  • Eilya Irani

نظرات (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی