مرجع کرک نرم افزارهای تخصصی

لایسنس و کرک نرم افزارهای تخصصی و فوق تخصصی، امنیتی، تحریمی

مرجع کرک نرم افزارهای تخصصی

لایسنس و کرک نرم افزارهای تخصصی و فوق تخصصی، امنیتی، تحریمی

تیم نرم افزاری کرک 2020 در راستای حذف تحریم های ناجوانمردانه علیه دانشجویان ایرانی تصمیم به ارائه لایسنس نرم افزار های تخصصی روز دنیا کرده است. از اینکه ما را همراهی می کنید به خود می بالیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تیم نرم افزاری اولین کرک ها با تعهد به تمامی قوانین جمهوری اسلامی ایران با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه مهندسی معکوس و ایجاد لایسنس نرم افزار های خارجی، تمام توان خود را در جهت کمک و رفع نیاز متخصصان، پژوهشگران، دانشمندان و دانشجویان عزیز کشورمان در جهت برداشتن تحریم های نرم افزاری اختصاص داده است.

در شرایط سخت وجود تحریم ها که امکان تبادلات ارزی و تهیه نرم افزار های تخصصی وجود ندارد، تیم اولین کرک ها با ایجاد کرک و لایسنس این نرم افزارها و همچنین کرک نرم افزارهای مورد نیاز هم وطنان عزیز که به سفارش ایشان انجام می پذیرد، مانع از خروج ارز از مملکت گردیده است و مسیر سخت تهیه نرم افزار های تخصصی را هموار کرده است.

شایان ذکر است که گروه اولین کرک ها به هیچگونه درخواست کرک نرم افزارهای ایرانی پاسخ مثبت نداده و از پذیرش کرک و ایجاد لایسنس و مهندسی معکوس نرم افزارهایی که در ایران دارای نمایندگی یا فروشنده رسمی هستند نیز اجتناب شده است.


اطلاعات بیشتر https://1cracks.ir/

  • ۹۷/۱۱/۲۱
  • Eilya Irani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی