مرجع کرک نرم افزارهای تخصصی

لایسنس و کرک نرم افزارهای تخصصی و فوق تخصصی، امنیتی، تحریمی

مرجع کرک نرم افزارهای تخصصی

لایسنس و کرک نرم افزارهای تخصصی و فوق تخصصی، امنیتی، تحریمی

تیم نرم افزاری کرک 2020 در راستای حذف تحریم های ناجوانمردانه علیه دانشجویان ایرانی تصمیم به ارائه لایسنس نرم افزار های تخصصی روز دنیا کرده است. از اینکه ما را همراهی می کنید به خود می بالیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نرم افزار تجزیه تحلیل داده های کیفی MAXQDA چه کاری انجام می دهد؟

نرم افزار تجزیه تحلیل داده های کیفی MAXQDA امکان گردآوری، سازماندهی، آنالیز، تصویرسازی و انتشار داده ها در انواع تحقیقات از جمله تحقیقات با روش مختلط، تحقیقات کیفی و کمی را به کاربر می دهد. 25 سال تجربه و توسعه مداوم، نرم افزار MAXQDA را به یکی از جامع ترین برنامه های آنالیز در صنعت تبدیل کرده است.

یکی از ویژگی های این نرم افزار، آنالیز داده ها در تحقیقات با روشهای مختلط است. کاربر امکان وارد کردن و خروجی گرفتن ماتریس های داده کمی را از بسته های نرم افزار آماری مانند SPSS دارد. و همچنین می توان کدها را به متغیرها تغییر دهید، از کراس تب ها استفاده کرد، متغیرها را به صورت اتوماتیک یا دستی به داده ها اختصاص داد و هر قسمت از پروژه را به صورت صفحه اکسل خروجی گرفت.


با استفاده از این نرم افزار شما امکان بررسی و بصری سازی فرکانس های کد را دارید: ایجاد جدول های پیکربندی برای بررسی اینکه چگونه اغلب ترکیبات کدها در اسناد مشخص شده ظاهر می شوند و ایجاد نمودارهای میله ای و نمودارهای دایره ای از متغیر ها و کدها. نتایج به صورت فرمت اکسل HTML، RTF یا PNG خروجی گرفته می شوند.

آمارها و گرافیک: به وسیله نرم افزار MAXQDA می توان جدول های فرکانس و دیاگرام ها را تولید کرد.

تب های متعدد: بصری کردن و ارتباط کمی بین متغیر ها و کدها.

تجزیه تحلیل مطابقت اسناد: به آسانی می توان سازگاری یا ناسازگاری فرکانس کد در تمام اطلاعات را شناسایی و اندازه گیری کرد.

ماتریس (تعاملی): نمایش قسمت های کد شده با مقدار متغیر در ماتریس تعاملی، برای مشاهده داده هایی که از قبل به صورت طبقه بندی شده کد گذاری شده اند، بسیار کارآمد است.

امکان کار کردن با متغیرها: بازیابی نتایج براساس متغیرهای اسناد.

جدول تایپوگرافی: روش دیگری برای ترکیب داده های کمی با کدهای شما یا متغیرهای مطلق است.

متغیرهای مطلق: محققانی که داده های خود را به وسیله فرآیند آنالیز محتوای مقیاس بندی شده، آنالیز می کنند می توانند متغیرهای مطلق از سیستم کد تولید کنند.

نمایش های مشترک: نمایش های مشترک روش های بصری و جداولی هستند که داده ها یا نتایج بدست آمده از هر دو پایگاه داده های کیفی و کمی را، که عموما در تحقیقات به روش مختلط استفاده می شوند، ادغام می کنند.

اطلاعات بیشتر و دانلود نرم افزار

http://bit.ly/2sue8X0


  • ۹۷/۱۲/۲۰
  • Eilya Irani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی