مرجع کرک نرم افزارهای تخصصی

لایسنس و کرک نرم افزارهای تخصصی و فوق تخصصی، امنیتی، تحریمی

مرجع کرک نرم افزارهای تخصصی

لایسنس و کرک نرم افزارهای تخصصی و فوق تخصصی، امنیتی، تحریمی

تیم نرم افزاری کرک 2020 در راستای حذف تحریم های ناجوانمردانه علیه دانشجویان ایرانی تصمیم به ارائه لایسنس نرم افزار های تخصصی روز دنیا کرده است. از اینکه ما را همراهی می کنید به خود می بالیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نرم افزار IP Video System Design Tool

کارایی یک سیستم نظارت ویدیویی، به مکان هر دوربین ومیدان دید هر دستگاه نظارتی وابسته است. IP Video System Design Tool یک قطعه مفید نرم افزاری است که به شما کمک می کند مناطق غیرقابل دسترس را بیابید و محاسبات بیشتری را انجام دهید و قابلیت اطمینان سیستم امنیتی خود را افزایش دهید.

با استفاده از نقشه های مکان یا طبقه مورد نظر، زوایای دوربین را مشاهده کنید

این برنامه کاربردی شما را قادر می سازد که با استفاده از نقشه های طبقات، مکان های بهینه دوربین های امنیتی را با در نظر گرفتن دامنه میدان دید شناسایی کنید. شما می توانید نقشه های مکان مورد نظر را با استفاده از AutoCAD، Google Earth یا Visio به برنامه وارد کنید و از آنها به عنوان بک گراند کار خود استفاده کنید.

اعمال پارامترها برای تعیین میدان دید بهینه

مزیت اصلی IP Video System Design Tool این است که تمام فاکتورهایی که بر کارایی شبکه نظارتی دوربین تاثیر می گذارند را  در نظر می گیرد. این نرم افزار به شما امکان می دهد که ارتفاع مکان و فرمت سنسور را تنظیم کنید، فاصله کانونی دوربین را وارد کنید و شیب آ ن را تعیین کنید.

نرم افزار IP Video System Design Tool می تواند دید دوبعدی و سه بعدی از زاویه دید عمودی و افقی دوربین ایجاد کند که به یافتن سریع نقاط کور کمک می کند. این نرم افزار قدرت تفکیک دوربین های مختلف از دوربین های QVGA  گرفته تا دوربین های29MP Pro   را پشتیبانی می کند و امکان کنترل محیط های با ارتفاع زیاد را دارد، همچنین شناسایی اشیا و افراد که از مکان مورد نظر فاصله دارند را با جزییات امکان پذیر می سازد. از طرف دیگر، شما می توانید قدرت تفکیک مد نظر خود را تعریف کنید که منطبق بر مشخصات فنی دوربین شما باشد.


محاسبات پهنای باند و فضای دیسک

این نرم افزار می تواند تخمین پهنای باند شبکه مورد نیاز و فضای دیسک مورد نیاز (برای آرشیوهای ضبط شده) برای اینکه سیستم نظارتی  در حال اجرا باقی بماند را فراهم کند. داده ها به صورت فایل pdf یا فرمت XML خروجی گرفته می شوند و برای پردازش بیشتر یا پرینت مستقیم از برنامه استفاده می شوند.

طراحی یک سیستم نظارتی کارآمد

نرم افزار IP Video System Design Tool به شما کمک می کند که یک سیستم نظارت مطمئن و ایمن طراحی کنید، یک پیکربندی مناسب برای قابلیت های شبکه و ظرفیت ذخیره سازی موجود را ایجاد کنید. یکی از مزایای این نرم افزار این است که با استفاده از گزینه های قابل دسترس و رابط کاربری بصری، کاربران مبتدی و پیشرفته می توانند از این نرم افزار استفاده کنند.

 برای اطلاعات بیشتر و دانلود نرم افزار به لینک زیر مراجعه کنید

http://bit.ly/2Duc72c

  • ۹۷/۱۲/۰۹
  • Eilya Irani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی