مرجع کرک نرم افزارهای تخصصی

لایسنس و کرک نرم افزارهای تخصصی و فوق تخصصی، امنیتی، تحریمی

مرجع کرک نرم افزارهای تخصصی

لایسنس و کرک نرم افزارهای تخصصی و فوق تخصصی، امنیتی، تحریمی

تیم نرم افزاری کرک 2020 در راستای حذف تحریم های ناجوانمردانه علیه دانشجویان ایرانی تصمیم به ارائه لایسنس نرم افزار های تخصصی روز دنیا کرده است. از اینکه ما را همراهی می کنید به خود می بالیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نرم افزار تشخیص چهره پاناسونیک WV-ASF950


نرم افزار  تشخیص چهره پاناسونیک WV-ASF950، تکنولوژی های هوش مصنوعی رابکار گرفته است. این نرم افزار با دارا بودن یک موتور هسته ای با قابلیت تشخیص چهره در سطوح بالا، می تواند چهره هایی را که تشخیص آنها توسط تکنولوژی های قدیمی مشکل است، به آسانی تشخیص دهد. چهره ها در زوایای تا 45 درجه به سمت چپ و راست یا 30 درجه به سمت بالا و پایین و همچنین چهره هایی که توسط عینک دودی تا اندازه ای پوشیده شده اند، توسط WV-ASF950 به درستی مشاهده می شوند.

یکی از ویژگی های نرم افزار تشخیص چهره پاناسونیک، دارا بودن حالت iA (intelligent Auto) است که به صورت اتوماتیک تنظیمات دوربین برای گرفتن تصاویر بهینه را اعمال می کند و این ویژگی برای تشخیص چهره مناسب ترین است. هنگامی که از دوربین های شبکه سری  i-PRO Extreme پاناسونیک نصب شده با یک Best Shot License Key استفاده می شود که همراه با نرم افزار سرور فراهم شده است، بهترین تصاویر برای تشخیص چهره به سرور فرستاده می شود.


ترکیب دستگاه های پاناسونیک و نرم افزار تشخیص چهره، عملکرد موتور هسته ای را افزایش می دهد و به تشخیص قابل اطمینان و صحیح دست پیدا می کند.

نقشه مسیر برای نرم افزار، شامل نقشه هایی برای افزایش عملکرد نرم افزار است و شناسایی چهره های نیمه پوشیده را امکان پذیر می کند. به علاوه، دوربین هایی که با تابع iA مجهز شده اند، این اطمینان را می دهند که آنالیز تصویر بجای سرور در دوربین انجام می شود. این ویژگی به کاهش بار سرور و شبکه کمک می کند و کاهش هزینه های سیستم را در بر دارد.

این نرم افزار تا 30,000 چهره (با یک پک توسعه اختیاری) را پشتیبانی می کند و همچنین مدیریت یکپارچه با نظارت i-PRO، سیستم تشخیص چهره و سیستم نظارت ویدیویی را قادر به استفاده از یک رابط کاربر گرافیکی می کند.

پاناسونیک در محصولات تشخیص چهره خود بر تکنولوژی هوش مصنوعی منطبق شده است. این فناوری، امکان توسعه موفق تکنولوژی تشخیص چهره را فراهم کرده است و بر محدودیت های سیستم های سنتی فائق آمده است.


اطلاعات بیشتر و دانلود کرک نرم افزار

http://bit.ly/2IfQckS

  • ۹۷/۱۲/۱۴
  • Eilya Irani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی