مرجع کرک نرم افزارهای تخصصی

لایسنس و کرک نرم افزارهای تخصصی و فوق تخصصی، امنیتی، تحریمی

مرجع کرک نرم افزارهای تخصصی

لایسنس و کرک نرم افزارهای تخصصی و فوق تخصصی، امنیتی، تحریمی

تیم نرم افزاری کرک 2020 در راستای حذف تحریم های ناجوانمردانه علیه دانشجویان ایرانی تصمیم به ارائه لایسنس نرم افزار های تخصصی روز دنیا کرده است. از اینکه ما را همراهی می کنید به خود می بالیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نرم افزار MAXQDA 2018 یک نرم افزار تجزیه و تحلیل کیفی داده ها است. در عصر کنونی اطلاعات که هرروزه با حجم بسیار بالایی از داده ها روبرو هستیم، تجزیه و تحلیل داده ها امری اجتناب ناپذیر بنظر میرسد. یکی از حوزه هایی که نیاز به تجزیه و تحلیل داده ها در آن بسیار احساس می شود و امری ضروری است حوزه های پژوهشی وعلمی همچون حوزه های علوم اجتماعی، علوم انسانی، علوم پایه، پزشکی و ... هستند. نرم افزار MAXQDA 2018 بعنوان یک نرم افزار بسیار کارآمد در زمینه تجزیه وتحلیل کیفی داده ها مورد استفاده قرار میگیرد. با استفاده از MAXQDA 2018 تحقیق و پژوهش های کیفی با سرعت و دقت بالاتر و سهولت بیشتری صورت میگیرد. این نرم افزار ابزاری بسیار کارآمد برای محققان، دانشجویان و اساتید در پژوهشگاه ها ودانشگاه ها است که نیاز به روش های تحقیق کیفی مانند روش نظریه زمینه ای یا داده بنیاد (Grounded Theory) و یا روش تحلیل محتوا (Content Analysis) دارند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار تجزیه و تحلیل متون  MAXQDA 2018 :

– سازماندهی و دسته بندی داده ها

– کدگذاری اطلاعات مهم با کد، رنگ، سمبل و …

– کدگذاری اسناد متنی

– ارائه ی مدل های متناسب با پژوهش پس از کدگذاری سندهای تحقیقاتی

– بازیابی بخش های کد شده تنها با یک کلیک

– استفاده از تجزیه و تحلیل متون MAXQDA 2018 برای کد کردن مستقیم فایل های صوتی و ویدیویی بدون نیاز به ایجاد Transcript

– ادغام داده های کمی با پروژه

– مصورسازی و تست تئوری ها

– گزارش گیری و استخراج نتایج بررسی داده ها

نرم افزار MAXQDA 2018 مشهورترین نرم افزار تحلیل داده کیفی است که بدلیل قابلیت بالای آن و هماهنگی کامل با زبان فارسی در میان محققان و پژوهشگران و دانشجویان ایرانی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. نسخه های مختلفی از نرم افزار در سایت رسمی آن وجود دارد که MAXQDA pro کامل ترین نسخه است. نسخه 2018 این نرم افزار تغییراتی در قابلیت بازگشت و همچنین قابلیت Word clouds 2.0 را دارد که بسیار کاربردی است، بعلاوه امکان خروجی گرافیکی کدها بصورت ابری فراهم شده است. سرعت بالا و هماهنگی کامل با زبان فارسی از دیگر تغییرات قابل توجه جدیدترین نسخه نرم افزارMAXQDA  میباشد

کدگذاری کارامد

نرم افزار تجزیه و تحلیل متون  MAXQDA 2018می تواند قسمت های مختلف اسناد گوناگون شامل عکس، فایل های صوتی و تصویری، متن و جدول را با فرمت های /xslx/ rtf/ docx / jpeg / txt / doc / pdf / mp3/ mp4 به صورت کیفی کدگذاری کرده و همچنین ابزار کدگذاری خودکار قابلیت کدگذاری اسناد متنی را دارد.

 ابزارهای دیداری

بعد از انجام کدگذاری اسناد، ابزارهای مختلف دیداری در نسخه 2018  نرم افزار تجزیه و تحلیل متون MAXQDA امکان تجزیه و تحلیل و ارائه نتایج را برای کاربر فراهم میکنند.

جستجوی پیشرفته

ابزار جستجوی پیشرفته از دیگر امکانات نرم افزار تجزیه و تحلیل متون MAXQDA 2018 است که امکان جستجو بوسیله چندین عملگر را برای کاربر فراهم کرده است.

مدلسازی

نرم افزار MAXQDA 2018 امکان مدلسازی را فراهم آورده به صورتی که پس از کدگذاری اسناد تحقیقی، مدل های متناسب با تحقیق را طراحی و ارائه میکند.

بازیابی

یکی از عالی ترین ابزارهای تسهیل کننده نرم افزار تجزیه و تحلیل متون MAXQDA 2018 ابزار بازیابی و نشر است که توسط آن پژوهشگر میتواند مطالب کدگذاری شده را بصورت یک مجموعه به هم پیوسته ی بازیابی مشاهده و مورد بررسی قرار دهد و در صورت نیاز بصورت کتابچه ارائه کند.


دانلود http://bit.ly/2sue8X0

  • ۹۷/۱۱/۲۱
  • Eilya Irani

نظرات (۱)

خیلی مفید بود من نمیدونستم همچین نرم افزاری هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی