مرجع کرک نرم افزارهای تخصصی

لایسنس و کرک نرم افزارهای تخصصی و فوق تخصصی، امنیتی، تحریمی

مرجع کرک نرم افزارهای تخصصی

لایسنس و کرک نرم افزارهای تخصصی و فوق تخصصی، امنیتی، تحریمی

تیم نرم افزاری کرک 2020 در راستای حذف تحریم های ناجوانمردانه علیه دانشجویان ایرانی تصمیم به ارائه لایسنس نرم افزار های تخصصی روز دنیا کرده است. از اینکه ما را همراهی می کنید به خود می بالیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نرم افزار اطلس تی آی در تجزیه تحلیل داده های کیفی

در دنیای اطلاعات پیچیده، نرم افزار اطلس تی آی آسانترین و قدرت مند ترین ابزار  برای محققان است که به آنها کمک می کند داده های خود را معنی دار کنند و به دید عمیقتری دست پیدا کنند.

 استفاده از اطلس تی آی به طرز باورنکردنی آسان و قابل درک است چون این نرم افزار توسط متخصصان فن آوری اطلاعات طراحی شده که محققانی را در کنار خود داشته اند و تمام جنبه هایی که شما به آن نیاز دارید را در نظر گرفته اند. نرم افزار اطلس تی آی با داشتن طراحی زیبا به همراه کاملترین جزییات، می تواند تمام داده های کیفی را  صرفنظر از فیلد کاری، آنالیز کند. از کامل کردن پایان نامه یا تز تحقیقی تا آنالیز بازار یا مشاوره بورس، اطلس تی آی در کنار شماست.



روش کار به این صورت است که تمام داده های تحقیقی را به همراه هم به اطلس تی آی وارد کنید، این اطلاعات شامل متن، پی دی اف، فایلهای صوتی، برداشت های ویدیویی، مراجع زبان شناسی و داده های آنلاین و شبکه های اجتماعی هستند.

 نرم افزار قدرتمند اطلس تی آی و ابزارهای اتوماتیک آن به شما امکان می دهند که داده خود را کاوش کنید، آنها را بررسی کنید، الگوها و معانی را کشف کنید، سوالات پیچیده را پاسخ بدهید و به نتایج کیفی دست پیدا کنید و در نهایت گزارش خود را به صورت بصری ایجاد کنید و آن را در تمام جهان به اشتراک بگذارید.

 با اطلس تی آی شما می توانید به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک تیم بر روی پروژه های ساده یا پیچیده با تعداد بالای داده ها کار کنید. شما می توانید ابزارهای کیفی و کمی را ترکیب کرده و نحوه تولید گزارش نتایج را بر نیازهای خود منطبق کنید. نرم افزار اطلس تی آی، نرم افزاری آسان، سریع و جامع در تجزیه و تحلیل داده های کیفی است.


اطلاعات بیشتر و دانلود نرم افزار

http://bit.ly/2Inlab1


  • ۹۷/۱۲/۱۲
  • Eilya Irani

نظرات (۱)

  • ینی اگه 6 ماه ساعت 7
  • ینی اگه 6 ماه ساعت 7 صبح بیدار شی عادت نمیکنی …!
    ولی کـــافیه
    1 روز تا 11 بخوابی …!!!
    اقلاً 2 هفته طول میکشه تا ترکش کنی !!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی